31 Ocak 2013 Perşembe

it sikişi

buna itsikişi diyorlar sevgilim...

sana batıyorum,
sana batırıp ellerimi
kanına
mürekkebine
dudaklarına kadar banıp
içimi
öyle yazıyorum

ona buna
sana rağmen senden bir sen bekliyorum!
sikik türkçe
ve silik mazi

terler ellerimin
eller tutusundaki bütün anları

sesime batar ırmak
ismine ayet inen
dilperim açar gözlerini
çarpıp musafları yere
temizlerim o zaman dizlerimle bütün toz tutmuş
tülleri

bir mıknatısın en batak hali
it beni sevgilim!
it beni...

daha fazla girebilmek için/ içine
bakışlarım dalıp bütün aralıklara
ruhundan üfledim
ruhunu çakarken soluğumla

dirhe/mim...be te se

birbestebuldum
tersindenyazılmış
atlasıniçinde

yer yüzü bakışlarım kadar
bana bak!
bana...
o gözler sadecebeni görsün
bak...

boğuldu bütün soyların
tufanDA
nuhum...

boğup
boğup
limanlarımı
sana yanaştım
bir gemi gibi

itsikişi diyorlar canım buna
bir göl denizi
tersine geçmiş soyların
yüzleşmesine

bir öncekine orkun diyorlardı
bu DA aşkının onuru
canım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...